Tellimine
Kuidas käib tellimine?
Tellimiseks valige endale sobiv toode kas e-poest või peegli/prindi interaktiivsest keskkonnast. Iga toote juures on välja toodud tema omadused (mõõdud, tarneaeg) ja hind. Lisage sobiv toode ostukorvi, ostukorvis täitke vajalikud lahtrid, valige tarne- ja makseviis ning sooritage ost. Kauba saate kätte teie poolt valitud tarnemeetodil toote juurde märgitud tarneaja jooksul.
Prindi keskkonnast toote tellimiseks valige pilt fotopanagast või laadige pilt üles arvutist/nutiseadmest. Seejärel valige soovitud toode ja võimalikud lisad (raam, klaas, paspartuu). Süsteem kuvab teile toote lõpphinna koos kõikide lisadega. Lisage toode ostukorvi ja järgige edasisid juhiseid.
Peegli keskkonnast tellimiseks valige soovitud tootekuju (täisnurkne või ümmargune), seejärel sisestage soovitud mõõdud. Võimalik on valida ka raam. Samuti võib valida ka soovitud lisad (servalihv, fassettlihv, turvakiletus). Peegli hind ja tarneaeg kujuneb tehtud valikutest. Seejärel lisage toode ostukorvi ja järgige edasisid juhiseid.
Kuidas käib tellimuse eest tasumine?
E-poes on võimalik tasuda tellimuse eest pangalingi (makseteenuseid osutab Montonio UAB) (Swedpank, SEB, LHV, Coop) kaudu. Kaubale järgi tulles/kauba kättesaamisel tasumise võimalus puudub. Tasumine käib eurodes (€), kõik hinnad on toodud eurodes (€)
Mida teha kui minu makset ei aktsepteeritud?
Võtke ühendust meiega info@piltjaraam.ee, edastage meile oma tellimuse andmed, seejärel saame kontrollida makse ebaõnnestumise põhjust.
Kinkekaardi tingimused
Kõik kinkekaardid kehtivad ostuhetkest 6 kuud. Kinkekaart kehtib kõikide meie pakutavate teenuste ja toodete eest tasumisel. Kinkekaarti pole võimalik ümber vahetada rahaks. Kinkekaardi väärtuse ja ostusumma vahet me ei tagasta.
Kas toodetega on võimalik kusagil ka eelnevalt tutvuda
Kõikide raaminäidiste ja prindivõimalustega on eelnevalt võimalik tutvuda meie salongis Jalgpalli tn 21, Tallinn. E-poes müüdavaid valmistooteid kõiki meil laos ei ole, kuid igast tootegrupist on olemas mõni näidis.
Transport ja tarneajad internetist tellitud toodetel
Kui kiiresti saan ma tellitud toote kätte?
- Prinditooted (läbi prindikeskkonna tellitud tooted – fotokapa, fotolõuend, fotoplakat) toimetame teieni 5-10 tööpäeva jooksul alates makse laekumisest.
- Raamitud prinditoote puhul sõltub tarneaeg valitud raamist – tarneajad alates 5-30 tööpäeva. Täpset tarneaega näete toote lisamisel ostukorvi
- Ilma raamita peeglid (läbi peeglikeskkonna tellitud peeglid) toimetame teieni 3 nädala jooksul alates makse laekumisest. Fassett- ja servalihviga tooted 4 nädala jooksul.
- Raamitud peeglite puhul sõltub tarneaeg valitud raamist – tarneajad 5-30 tööpäeva. Täpset tarneaega näete toote lisamisel ostukorvi
- E-poes olevatel toodetel on juurde märgitud tarneaeg (enamik e-poes olevaid valmistooteid toimetame teieni 2-4 nädala jooksul alates makse laekumisest)
Kas tooteid on võimalik ka kiiremini kätte saada?
E-poest ostetud valmistooteid kahjuks kiiremini tarnida pole võimalik. Peegli- ja prindikeskkonnast tooteid tellides on tellimiskeskkonnas võimalik teha valik „Olen huvitatud kiirtellimusest“, sellisel juhul täpsustame üle kas toodet on võimalik kiiremini tarnida.
Kui palju maksab toodete transport?
• E-poest tellitud tooted, mis mahuvad SmartPosti või Omniva pakiautomaati on vastavalt Omniva ja Smartposti hinnakirjale
• E-poest tellitud suuremad tooted, mis pakiautomaatidesse ei mahu – 5.99€
• Prindi keskkonnast tellitud tooted – 5.99€
• Peegli keskkonnast tellitud tooted – 9.99€
Kas saan toodetele ka ise järele tulla?
Kõikidele toodetele on võimalik ise järele tulla meie Jalgpalli tn 21 salongi Tallinnas.
Kuidas ma kauba kätte saan?
Kuller helistab teile ja lepib kokku aja kauba toomiseks. Kuller toob kauba ukseni – see tähendab, et tuppa (näiteks viiendale korrusele) tuleb kaup ise viia.
Pakiautomaati tellides tuleb teie sisestatud telefonile sõnum koos pakiautomaadi andmete ja uksekoodiga.
Sain kullerilt katkise või defektiga toote
Soovitame toote väline pakend üle vaadata kauba vastu võtmisel, kui väline pakend on kannatada saanud, siis sellest võimalusel pilt teha. Kui väline pakend on terve ja kauba lahti pakkimisel selgub, et kaup on kannatada saanud, siis samuti teha pilt ja saata see koos tellimuse andmetega – info@piltjaraam.ee. Defektiga kauba vahetame ümber või ostame tagasi.
Tagastamine/garantii
Mulle ei meeldi kaup, kuidas ma selle tagastada saan?
Teil on õigus vastavalt võlaõigusseaduse §-le 56 sidevahendi abil sõlmitud lepingust (tellimusest) taganeda 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamise päevast.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile info@piltjaraam.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Kui Te soovitegi lepingust (tellimusest) loobuda ja kauba tagastada, tuleb meil Teie poolt tasutud kogu summa tagastada Teile viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates lepingust taganemise avalduse kätte saamisest. Samuti on ka Teil kohustus tagastada kaup viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul taganemisavalduse ärasaatmisest.
Kui avaldus on täidetud, palume selle saata e-mailile info@piltjaraam.ee
Kauba tagastamisel tuleb kaup saata Jalgpalli tn 21, Tallinn aadressile, kauba tagastamise kulu maksame meie.
Eritellimusel valminud kaupa on võimalik tagastada ainult juhul kui toode on defektne.
Kui kaua kehtib toodetele garantii?
Kõikidele toodetele kehtib 6 kuud garantiid, pretensioonide esitamise aeg on 2 aastat